יום רביעי, 31 בדצמבר 2014

זו עומדת להיות שנה מכושפת.

היום האחרון של השנה האזרחית הוא זמן מצוין מאין כמותו להצגת תוכניות לשנה המתחילה מחר. וכמו שנאמר בכותרת – זו עומדת להיות שנה מכושפת.

ראשית, המשכים.

ב 2015 יצאו לאור שישה ספרי המשך מכל הסדרות.


הצי האבוד: אומץ. ספר שלישי בסדרת הצי האבוד. קפטן ג'ון "בלק ג'ק" גירי ממשיך להוביל את צי הברית במסעו הארוך הביתה. עם אספקה מועטה וספינות פגועות גירי מקווה שיצליח להישאר צעד אחד לפני הצי הסינדיקי שחלקו רודף אחריו וחלקו אורב לו בהמשך הדרך. אלא שאז מתברר לגירי כי הסינדיקים הם הבעייה הקטנה יותר העומדת בפניו ובפני הברית.






קדחת דם. ספר שני בסדרת קדחת. החומות בין עולמנו לבין עולם הפיות בדבלין מתמוטטות. במאבקה להישאר בחיים מק חייבת למצוא את ספר הכישוף האפל המחזיק את המפתח לשליטה בשני העולמות. נרדפת על-ידי מתנקשים ומוקפת על-ידי טיפוסים מסתוריים שהיא יודעת שהיא לא יכולה לסמוך עליהם, היא מוצאת את עצמה לכודה בין שני גברים שלא ניתן לעמוד בפניהם, שניהם רבי עוצמה, שניהם קטלניים. והיא עדיין נחושה לנקום את מותה של אחותה.





המשפחה הנסתרת. ספר שני בסדרת נסיכי הסחר. מרים, עיתונאית טכנולוגיה מבוסטון, מגלה את זהותה המיוחסת בעולם המקביל בו משפחתה המורחבת שולטת. בנסיונה להמנע ממדרון חלקלק העלול להוביל למותה, מרים מתחילה ליישם בעסק המשפחתי עקרונות סחר מתקדמים וידע מדעי. אלא שהתוצאות אינן עולות בקנה אחד עם ציפיותיה. בשני העולמות.







Stolen (טרם הוחלט על שם עברי) ספר שני בסדרת נשות העולם הנסתר. כאשר מכשפה צעירה מספרת לאלנה על קבוצה החוטפת על-טבעיים, אלנה מתעלמת מהאזהרה. ככלות הכל, כולם יודעים שאין דבר כזה שנקרא מכשפות. אבל עד מהרה אלנה מגלה את האמת על עולמנו, לאחר שהיא נחטפת ונזרקת לתאי כלא המאוכלסים במכשפות, קוסמים, שדים למחצה ואנשי זאב אחרים.







The Calling (טרם הוחלט על שם עברי). ספר שני בסדרת הנוער אפלה עולה. מאיה וחבריה מוצאים את עצמם בלב הטבע הפראי של האי ונקובר, והם יכולים לסמוך רק על עצמם בנסיון לשרוד מספיק זמן כדי למצוא את הדרך הביתה.








Kissing Sin (טרם הוחלט על שם עברי). ספר שני בסדרת ריילי ג'נסן. לאחר שריילי מתעוררת עירומה וחבולה בסמטה שוממת, היא יודעת שעליה לנוס על חייה. מוקפת במאהבים ותיקים ואויבים חדשים ריילי  נרדפת על-ידי פושע מסוג חדש, משום שבדמה יש סוד העשוי ליצור את הלוחם העילאי. אם רק תצליח להתגבר על תשוקותיה המסוכנות.

וכן, זה ספר למבוגרים בלבד.





שנית, ספרים חדשים, עומדים בפני עצמם.

עליהם אני לא רוצה להרחיב את הדיבור. תשאירו לי קצת קלפים בשרוול.



שלישית, סדרות חדשות.

כשאתם שומעים את השם הארי, על מי אתם חושבים? הארי סלדון? הארי פוטר? הארי הנסיך מווילס? דבי הארי?

מעתה אימרו דרזדן. הארי דרזדן. המכשף המוביל (והיחיד) בשיקגו, אתם יכולים למצוא אותו בדפי זהב.


ב 2015 יצאו לאור שני הספרים הראשונים בסדרה – חזית סערה וירח שוטה. (שמות לא סופיים).  כן, אני יודע, הספר הראשון כבר יצא לאור בעברית, לפני הרבה שנים, אלא שכיום כבר לא ניתן להשיגו וההוצאה שהוציאה אותו מעולם לא הוציאה את הספר השני. למרות שכל אחד מהספרים בסדרה עומד בפני עצמו, רצוי מאוד להתחיל את הקריאה מהספר הראשון.

ג'ים בוצ'ר כתב עד היום 15 ספרים בסדרה שצברה מעריצים רבים ואני בטוח שקוראי העברית יצטרפו אליהם במהרה.

אז מה אתם אומרים? האם 2015 אכן עומדת להיות שנה מכושפת?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה