יום חמישי, 7 בספטמבר 2017

לאן מגיעים אחרי שש שנים?


היום לפני שש שנים (פחות חודש), חגגתי יום הולדת חמישים, ועשיתי את הצעד הראשון כמו"ל של הוצאת ספרים. באוקטובר 2011 הוצאתי לאור את אקסלרנדו, את מכונת הזמן המקרית, ואת רוח הרפאים: סיפור אהבה




חודש לאחר מכן זכיתי להוציא לאור את דם כחול, הרומן הראשון של ורד טוכטרמן.



היום, שש שנים לאחר מכן, אני נרגש להודיע על הספר החמישים במספר שאוציא לאור.

כן, עד היום הוצאתי לאור ארבעים ושבעה ספרים, ובימים הקרובים יצאו לאור עוד חמישה. אחד מהם זוכה להיות הספר החמישים במספר, ואני שמח על כך שזהו ... תרועת חצוצרות ותיפוף דרמטי ... ספר ההמשך לדם כחול.

אחרי ההתרחשויות המתוארות בדם כחול חן רסקו היא עדיין רווקה תל אביבית, עדיין מלקקת את הפצעים מפרידתה המכוערת מבן זוגה ליאור ועדיין מובטלת חסרת כיוון – אבל עכשיו היא גם שקועה עד מעל הראש בניסיון לפענח את הפוליטיקה של עולם הערפדים, בהיסטוריה הבעייתית של חברה הטוב עומרי ובשאלה במי היא יכולה לתת אמון. יש רגעים שבהם נדמה לה שהרעיון לפתוח את הדלת ההיא לחדר 314 ולהזמין ערפדים אל תוך חייה לא היה הרעיון הכי טוב בעולם.

אז הנה הוא לפניכם, בחשיפה ראשונה - אבן ירח.


הספר יושק חגיגית בפסטיבל איקון 2017, בחג סוכות הקרוב - ביום שני, 09/10/2017, בשעה 16:00. 
לקראת ההשקה, ולכבוד היותו של הספר - הספר החמישים במספר של יניב הוצאה לאור - נצא ביום ראשון הקרוב בשני מבצעים מיוחדים, מוגבלים לחודש ימים: 
המבצע האחד, חמישים אחוז הנחה על כל הספרים המודפסים שיצאו לאור. 
המבצע השני, לאלו מבינכם שמשום מה (באמת למה? למה?) טרם קראו את דם כחול, החל מיום ראשון הקרוב, כאמור, עותק דיגיטלי של דם כחול יהיה זמין באינדיבוק, גטבוקס ומנדלי, במחיר ממכר של 10 ש"ח.  

על מבצע נוסף ומכירה מוקדמת של כל חמשת הספרים אכריז בקרוב. בינתיים אתם מוזמנים לרשום לעצמכם ביומן מועד השקה נוסף.






2 תגובות:

  1. מר יניב היקר
    בשמחה הייתי קונה אצלך ערמה של ספרים, רוב הספרים בהוצאתך הינם מעניינים וגם אלה שפחות, עדיין טובים.
    אבל! לצערי שירות לקוחות שלך הינו מחפיר, אני הזמנתי עשרות הזמנות און ליין ממגוון הוצאות וחנויות ספרים, אתה היחיד שלא קיבלתי ממנו כלום! והזמנתי אצלך 3 פעמים במשך השנים!
    וגם אינך מגיב כלל,בכל צורות התקשורת גם לאחר חודשים ארוכים!
    למשל בפייסבוק שלך ישנם תלונות במשך השנים על זה שהטופס המקוון לפניות אינו עובד. האם טרחת לתקן אותו?? לא גם לאחר שנים!

    השבמחק
  2. אכן, גם אני לא הצלחתי בהזמנות אצל הוצאת יניב. ברם הספרים הם מעולים, ויניב הוא היחיד שמוציא ספרי מדע בדיוני עדכניים בימינו. לכן אני ממליץ לקנות את ספריו בחניות הספרים או בכנסי המד"ב.

    השבמחק